Наша компанія надає повний спектр торгового обладнання для відкриття магазину будь-якого напрямку. Основою кожного магазину є стелажі, ми являємось офіційним дилером компанії Modern Expo — найбільшого виробника стелажної продукції в Європі.
Якщо Ви плануєте відкрити власний магазин, телефонуйте: 099 029-01-67, 096 158-17-00, або завітайте до нашого магазину за адресою: м. Мукачево, вул Підловачна 17.
Етапи підготовки до запуску магазину
Основним етапом запуску магазину являється створення його проекту. Проект може бути зроблений, як по готовому приміщенню, так і на етапі будівництва. Наші спеціалісти роблять заміри, обговорюють з Вами бачення магазину та розробляють проект магазину згідно Ваших побажань. На першому етапі це 2D проекція, яка допомагає зрозуміти приблизне розміщення стелажів та іншого обладнання, зрозуміти де будуть розміщені каси, які проходи будуть для клієнтів.
Після узгодження 2D візуалізації, можна розробити також 3D відображення, завдяки чому Ви зможете зрозуміти, як буде виглядати Ваш майбутній магазин. На цьому етапі також можуть стати помітні деякі деталі, що Вам можуть не сподобатись, після чого проект буде знову перероблений.
Як тільки буде затверджено фінальний план магазину, наш спеціаліст прорахує вартість всього обладнання, та підготує для Вас комерційну пропозицію. В пропозиції, зазвичай, вказується обладнання на вибір, додатково обговорюється, що краще підійде для майбутнього магазину. Після узгодження пропозиції, замовлення запускається в роботу.
Ми пропонуємо всім клієнтам доставку та монтаж обладнання на місці, згідно проекту, але можливий варіант, коли клієнту не потрібен монтаж, в такому випадку теж жодних проблем немає.
Обладнання, яке потрібне для магазину
Залежно від асортименту продукції, та напрямку магазину, вибір обладнання буде різним. Розглянемо варіант стандартного продуктового магазину. В такому магазині буде використовуватись таке обладнання:
Стелажне обладнання для магазину.
Торгові стелажі — це конструктори, які дозволяють зробити кожен магазин унікальним. Кожен окремий стелаж є набірним, тому його вид і призначення може відрізнятись. Виділяють так основні види стелажів:
- Пристінний — найвищий стелаж, розміщується біля стін, на ньому можуть бути встановлені будь-які полиці.
- Острівний — зазвичай стелаж середньої висоти, розміщується посередині торгової зали, полиці розташовані на 2 сторони.
- Хлібний — стелаж з дерев’яними кошиками, замість стандартних полиць. Використовується для викладки хлібу та булок.
- Кондитерський — стелаж з полицями для вагових цукерок. В ньому використовуються скляні бар’єри та перегородки.
- Овочевий — стелаж для викладки овочів та фруктів.
- Кутовий — може бути як внутрішнім, так і зовнішнім, це стелаж який служить для з’єднання двох ліній стелажів в одну, нерозривну.
Окрім цих стелажів, існують і багато інших — перфорований, з гачками для одягу, решітчастий, і всі вони можуть комбінуватись між собою.
Холодильне обладнання для магазину
В залежності від формату магазину та його розмірів, теж є досить широкий асортимент холодильного обладнання, а саме:
- Холодильні шафи для напоїв, часто надаються самими постачальниками напоїв
- Холодильні гірки, або холодильні стелажі. Вони використовуються для продажу молочних та м’ясних виробів, коли клієнт сам може взяти те, що йому потрібно. Бувають з дверима, та без дверей.
- Холодильні вітрини, які використовуються для продажу молочних продуктів, свіжого м’яса. Основна різниця між горками та вітринами в тому, що за вітриною повинен знаходитись продавець, та видавати товар клієнту.
- Морозильні скрині та бонети, використовуються для продажу морозива та заморожених напівфабрикатів.
На складі магазину можуть використовуватись морозильні та холодильні камери з сендвіч панелей. Ми також займаємось їх продажем та монтажем.
Від якості холодильного обладнання залежить як добре зберігатимуться продукти. Ми рекомендуємо обирати нове та перевірене обладнання, так як у випадку поломки частина ваших товарів може зіпсуватись, а провести швидкий ремонт не завжди є можливість.
Також обираючи холодильну гірку, потрібно звернути увагу на її енергоспоживання. В останній час широкої популярності набули варіанти з дверцятами, адже вони споживають електроенергії до декілька разів менше, ніж моделі без дверей.
Вагове обладнання для магазину
Якщо Ви плануєте продувати овочі та фрукти, розважні крупи чи солодощі, то купівля ваг є обов’язковою. В залежності від формату Вашого магазину, це можуть бути стандартні ваги зі стійкою, на яких продавець зважує товар так, щоб клієнт бачив вагу, ваги самообслуговування чи ваги вбудовані в касовий бокс. Кожен варіант має як свої переваги, так і недоліки, можна розглянути більш конкретно.
Ваги зі стійкою коштують дешево, але робота з ними займає досить довгий час. В невеликому магазині такий варіант зустрічається ще доволі часто, але вже навіть середні, за розмірами та асортиментом, намагаються відмовлятись від них. Окрім того, що при напливу клієнтів, користування такими вагами створює чергу, вони ще й виглядають застаріло, нагадуючи своїм видом радянські магазини.
Ваги самообслуговування — більш новий формат, який допомагає звільнити касира і уникати зайвих черг біля каси. Але й недоліків у таких ваг також досить багато.
По-перше це їх ціна, вони коштують значно дорожче, від звичайних ваг зі стійкою. По-друге, їх потрібно програмувати, якщо у вас немає програми обліку, то вони Вам просто не підійдуть. І головний недолік, використовуючи такі ваги, Ви повинні розраховувати на чесність клієнтів, адже кожен може роздрукувати цінник, після чого докинути ще декілька цукерок до вже зважених.
Ваги вмонтовані в касовий бокс — найкраще поєднання. Зважування на них займає всього декілька секунд, а клієнту не вийде вас обдурити, засипавши більше цукерок ніж зваживши. Але вони також коштують досить дорого та потребують наявності програми обліку.
Додаткове обладнання для магазину
Ми розповіли вам про торгове обладнання, яке використовується для продажу товарів, але це не єдине, що потрібне у магазині. Якщо Ви хочете, щоб клієнти повертались до Вас, і їм було приємно у Вашому магазині потрібно подбати про вентиляцію та кондиціонування.
Чим більший у Вас магазин, та чим більше планується клієнтів, тим більша буде потреба у свіжому повітрі. Ми рекомендуємо робити систему вентиляції з використанням рекуператору. Його використання допоможе Вам зменшити витрати на обігрів взимку, та забезпечить постійний притік свіжого повітря. Для великих магазинів, це може бути система вентиляції з рекуператором від українського виробника Aerostar, а для маленьких підійдуть і звичні побутові рекуператори типу Prana.
Що стосується кондиціонерів, то сучасні моделі можуть не тільки охолоджувати приміщення, а й відповідати за його обігрів. Таким чином, придбавши сучасні інверторні моделі можна значно зекономити, ніж купивши дешеві кондиціонери, й додатково систему опалення. Для магазинів з автоматичними дверима також актуальними будуть теплові завіси, які не будуть дозовляти виходити теплу/холоду з магазину у відповідню пору року.
Окрім того, більшість сучасних магазинів мають свою пекарню, кафе, готують каву або продають фастфуд. Ми також маємо все необхідне обладнання й для цих сфер, а також робимо професійні витяжки, які обов’язково необхідні при використанні теплового обладнання.
Як висновок, якщо Ви хочете відкрити власний магазин, зробити це правильно, сучасно, та так, щоб кожен клієнт був задоволений, звертайтесь за телефонами: 099 029-01-67, 096 158-17-00, або завітайте до нашого магазину за адресою: м. Мукачево, вул Підловачна 17 (виставковий центр Expo). Ми супроводжуємо клієнтів на кожно етапі, від проектування, до запуску, пропонуємо весь асортимент торгового обладнання, а також пропонуємо супутнє обладнання, яке допоможе виділитись Вашому магазину.
Чекаємо ваших звернень, та віримо у перемогу наших воїнів. Мирного неба нам усім.